Κυριακή 23 Ιανουαρίου 2011

"'Εχω να δω το Δαμιανό από το 2009"

ΕΜΜΑΝΟΥΕΛΑ ΜΠΟΛΑΝΟ
(μητέρα του 24χρονου καταζητουμένου Νταμιάνο Μπολάνο,αλβανικής καταγωγής)

«Είμαι η μητέρα του Δαμιανού που γεννήθηκε στο Τεπελένι. Εχω έναν άλλον γιο. Και τα δύο μου παιδιά τελείωσαν το δημοτικό και το γυμνάσιο στην Ελλάδα και ο Δαμιανός πέρασε την πρώτη χρονιά στα ΤΕΙ Διοίκησης Επιχειρήσεων Λάρισας και επειδή δεν του άρεσε πέρασε τη δεύτερη χρονιά στα ΤΕΙ Χαλκίδας στη Σχολή Μηχανολόγων. Δεν δούλευε παρά μόνο για το χαρτζιλίκι του, καμιά φορά κοντά στον πατέρα του. Εχω να δω τον Δαμιανό από τις 23 Σεπτεμβρίου 2009 με αυτά που έγιναν τότε και έπιασαν τα παιδιά στο σπίτι στο Χαλάνδρι. Το σπίτι αυτό είναι κοντά στο δικό μας, δύο στενά μάς χωρίζουν. Τότε ακούστηκε και το όνομά του και μάλλον γι΄ αυτό φοβήθηκε και έφυγε. Ηταν ένα παιδί ήσυχο, υπεύθυνο, ασχολείτο με το ποδόσφαιρο και τη μουσική. Με το ποδόσφαιρο μάλιστα είχε πάει στη Σουηδία. Από τον Σεπτέμβριο του 2009 το κινητό του τηλέφωνο δεν απαντά... ».




Διαβάστε περισσότερα: http://www.tovima.gr/default.asp?pid=2&ct=32&artId=379755&dt=23/01/2011#ixzz1BrEpRaic

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου