Παρασκευή 7 Ιανουαρίου 2011

Ο ΘΩΜΑΣ ΜΗΤΣΟΥ ΠΑΕΙ ΚΙΝΕΜΑ!

Το νυν στελεχος του κόμματος MEGA και παλιός βουλευτής του ΚΕΑΔ, Θωμας Μήτσου μιλάει στην ελληνική τηλεόραση σε μια εκπομπή που προβλήθηκε το 1984.
Παρακολουθήστε το βιντεο (10:03)



To ΄βίντεο το είδαμε εδω

Τετάρτη 5 Ιανουαρίου 2011

Mesuesja Lumturia (Υποθετικό Σενάριο)

Στο ελληνικό σχολείο του χωριού Βουλιαράτες που φοιτούν κατά κύριο λόγο μαθητές ελληνικής καταγωγής αλλά και αρκετά κορίτσια απο αλβανοχώρια τα οποίοα φιλοξενούνται στο οικοτροφείο της εκκλησίας διορίστηκε η νεαρή δασκάλα Lumturia.

Η Lumturia οντας μια φλογερή πατριώτισσα απ την αρχή της παρουσίας της στο σχολείο άρχισε να εκδηλώνει τις θέσεις της, θέσεις που πηγαιναν παραπέρα απ την επίσημη γραμμή του Υπουργείου Παιδείας. Είχε την απαίτηση απο τους ελληνες μαθητές να μη μιλούν ελληνικά παρουσία της, ενώ έκανε συνεχώς συστάσεις προς τις γιαγιαδες των παιδιών να μη κυκλοφορούν φορώντας το δροπολιτικο πόσι. Σε κάθε ευκαιρεία δήλωνε πως δεν αντιλαμβάνεται για ποιο λογο διδάσκονται τα παιδιά στην ελληνική γλώσσα, αφου είναι αλβανοί πολίτες. Όσοι είχαν διαφορετική άποψη τους κατηγορούσε ως εχθρούς της Αλβανίας και ως πράκτορες του Ελληνικού Κράτους και του Ελληνικου Προεξνείου. Στις αλβανικές εθνικές επετειους καλούσε προς ενίσχυση Λεζαρατινούς και λοιπους Λιαπους, ενω οταν τα πραγματα γινοταν πιο δυσκολα απευθυνοταν σε διαφορες οργανώσεις Τσάμηδων. Χαρακτηριστικό παράδειγμα του τρόπου που δρα η δασκάλα είναι η εμμονή της να ζητήσει απο τη μικρή Μαρία να απαγγείλει τη μέρα της επετείου της εθνικης ανεξαρτησιας της Αλβανιας ποιήμα που παροτρυνε τους αλβανους να σφαξουν τους ελληνες.

Κακούργα ξενιτιά Φράχτες παντού



Σύμφωνα με δηλώσεις του υπουργού Προστασίας του Πολίτη, Χρήστου Παπουτσή, η κυβέρνηση σχεδιάζει την κατασκευή φράχτη στον Έβρο, ώστε να εμποδίζεται η είσοδος μεταναστών στη χώρα μας. Στα πλαίσια της λιτότητας που ακολουθεί η κυβέρνηση, αρχικά ο φράχτης θα φτιαχτεί από κοτετσόσυρμα, αλλά, μόλις μειωθεί το χρέος και υπάρξει ανάπτυξη, θα πέσουνε τα σίδερα και τα μπετά.



Ο κ. Παπουτσής δήλωσε πως η ελληνική κοινωνία έχει ξεπεράσει τα όριά της όσον αφορά τη δυνατότητα υποδοχής παράνομων μεταναστών και αυτό αποδεικνύεται περίτρανα από τις συνεχείς διαδηλώσεις των πολιτών στην Αθήνα και στις άλλες μεγάλες πόλεις, με μοναδικό αίτημα την εκδίωξη των μεταναστών που οδήγησαν τη χώρα στη χρεοκοπία. Παράλληλα, ο κ.Παπουτσής αποκάλυψε πως η επίθεση στον Κωστή Χατζηδάκη έξω από τη Βουλή έγινε από εξαγριωμένους πολίτες που φώναζαν «Έξω οι Αφγανοί!».



Επίσης, ο κ. Παπουτσής ξεκαθάρισε πως στη χώρα μας θα παραμείνουν μόνο εκείνοι οι μετανάστες που έχουν δικαίωμα διεθνούς προστασίας ή δικαίωμα ασύλου. Βέβαια, σύμφωνα με τα τελευταία στοιχεία της κοινοτικής στατιστικής υπηρεσίας, η Ελλάδα έχει το χαμηλότερο ποσοστό έγκρισης αιτήσεων ασύλου από μετανάστες στην Ευρωπαϊκή Ένωση (μόλις 1%) - αυτό δεν είναι απαραίτητα κακό για τους μετανάστες, γιατί μπορεί η Ελλάδα να τους δώσει άσυλο, αυτοί να χαρούν, να νιώσουν ασφαλείς και στη συνέχεια να βρεθούν πεταμένοι σε κάνα χαντάκι ή στις φυλακές των χωρών που τους καταζητούν.



Πρότυπο για την κατασκευή του φράχτη στα ελληνοτουρκικά σύνορα θα αποτελέσει ο φράχτης τον οποίο έχουν κατασκευάσει οι Ηνωμένες Πολιτείες στα σύνορά τους με το Μεξικό. Προφανώς, η Ελλάδα θα έχει το ρόλο που έχουν οι Ηνωμένες Πολιτείες, και η Τουρκία θα περιοριστεί στο ρόλο του Μεξικού - δηλαδή, εμείς θα είμαστε οι ζάπλουτοι και χαμογελαστοί Αμερικανοί, ενώ οι μετανάστες και οι Τούρκοι θα είναι οι φτωχοί και κακομοιριασμένοι Μεξικάνοι. Αυτό θα γεμίσει περηφάνια τους Έλληνες -μιας και πάλι θα νιώσουν σπουδαίοι-, αλλά δεν είναι σίγουρο πως θα ενθουσιάσει και την Τουρκία, μιας και υποτίθεται ότι βρίσκεται σε διαπραγματεύσεις για την ένταξή της στην Ευρωπαϊκή Ένωση. Βέβαια, εμάς μας συμφέρει να μπει η Τουρκία στην Ευρωπαϊκή Ένωση, γιατί τότε θα πρέπει να φτιάξουν οι Τούρκοι φράχτη στα σύνορά τους με τη Συρία, το Ιράκ και το Ιράν, για να μην μπαίνουν μέσα οι μετανάστες - είναι τόσο μεγάλα τα σύνορά τους, που θα φάνε όλα τους τα χρήματα σε σύρματα και θα μείνουνε ταπί. Ίσως αυτός είναι ο λόγος που οι ελληνικές κυβερνήσεις τάσσονται υπέρ της ευρωπαϊκής προοπτικής της Τουρκίας: θέλουν να μπει η Τουρκία στην Ευρωπαϊκή Ένωση, για να την αναγκάσουν να φτιάξει φράχτες στα σύνορά της και να καταστραφεί οικονομικά.



Ο κ. Παπουτσής δήλωσε πως πάνω στον φράχτη του Έβρου θα τοποθετηθούν νεκροί και διαμελισμένοι μετανάστες, ώστε να τους βλέπουν οι υπόλοιποι από μακριά και να φοβούνται να διασχίσουν τα σύνορα. Φυσικά, όσοι συμμετέχουν σε κυκλώματα που διακινούν μετανάστες τρίβουν τα χέρια τους από τη χαρά τους, αφού το ποσό που θα ζητούν στο εξής από τους μετανάστες θα είναι τουλάχιστον διπλάσιο - αυτό είναι λογικό, μιας και άλλο βαθμό δυσκολίας αντιμετωπίζει ο δουλέμπορος για ένα απλό πέρασμα των ελληνικών συνόρων και άλλο τώρα με τον φράχτη που θα έχει πάνω πτώματα με τα έντερα και τα μυαλά πεταμένα έξω.



Για να αποτραπούν τα ατυχήματα με Έλληνες στον φράχτη του Έβρου, θα τοποθετηθεί ένα ειδικό σύρμα το οποίο αναγνωρίζει το ελληνικό DNA που είναι διαφορετικό και ανώτερο από το DNA των άλλων λαών, αφού έχουμε το γονίδιο του νικητή και του μεγαλείου. Μόλις κάποιος Έλληνας πλησιάζει τον φράχτη, θα δημιουργείται αμέσως μια τρύπα στο σύρμα, ώστε να περνάει ανενόχλητος - αν προσπαθήσει να περάσει μαζί με τον Έλληνα κάποιος πονηρός και βρομιάρης ξένος, θα κλείνει ξαφνικά το σύρμα και θα τον κάνει σουβλάκι.



Σύντομα, ο φράχτης θα απλωθεί σε όλα τα σύνορα της χώρας. Ο κ.

Παπουτσής δήλωσε πως -αφού το παράπονο των Ελλήνων είναι πως κανείς δεν έχει μπει στη φυλακή μετά τη χρεοκοπία της χώρας- θα τοποθετηθούν σύρματα σε όλο το μήκος των συνόρων μας, ώστε να γίνει όλη η χώρα μια φυλακή, να είμαστε όλοι φυλακισμένοι και να μην έχει πια παράπονο κανένας.



Η τοποθέτηση φράχτη σε όλο το μήκος των συνόρων μας είναι αίτημα της Ευρωπαϊκής Ένωσης. Η Ευρωπαϊκή Ένωση σκοπεύει να θέσει την Ελλάδα εκτός Ευρωζώνης, αλλά φοβάται πως -μόλις συμβεί αυτό- εκατομμύρια Έλληνες θα προσπαθήσουν να διασχίσουν τα σύνορα και να φτάσουν στη Γερμανία ή τη Γαλλία.



Ο φράχτης που θα κατασκευαστεί στον Έβρο έχει αναστατώσει τη WWF και τις οικολογικές οργανώσεις, οι οποίες εκφράζουν το φόβο πως τα φλαμίνγκο, οι γύπες και τα άλλα σπάνια πουλιά της περιοχής θα επηρεαστούν από την παρουσία του φράχτη για τους μετανάστες, θα πάθουν κατάθλιψη και δεν θα γεννούν αυγά. Ο κ. Παπουτσής διαβεβαίωσε τους ευαίσθητους οικολόγους πως ο φράχτης θα είναι ενταγμένος στο πρόγραμμα πράσινης ανάπτυξης -αφού θα σέβεται τον Έλληνα άνθρωπο και το περιβάλλον-, ενώ τους υποσχέθηκε πως θα προσφέρει τους πιο σιτεμένους μετανάστες και τα εντόσθιά τους ως τροφή για τα όρνια.



Η παρουσία του φράχτη στον Έβρο είναι σίγουρο πως θα προκαλέσει αντιδράσεις παγκοσμίως, αφού ελάχιστοι άνθρωποι θεωρούν αποδεκτό να σηκώνονται τείχη στον 21ο αιώνα. Οπότε, είναι πολύ πιθανό να πέσει σύντομα ο φράχτης της ντροπής στον Έβρο, ώστε να ενωθούν πανηγυρικά η Ανατολική με τη Δυτική Θράκη. Θα είναι μια χρυσή ευκαιρία να επανενωθούν όσα μέλη των Pink Floyd είναι ακόμα στη ζωή και να έρθουν στον Έβρο να παίξουν το «The Wall».

Το Κατάρ αναγνώρισε το Κόσοβο

Το Κατάρ αναγνώρισε την ανεξαρτησία του Κοσόβου, με αποτέλεσμα ο αριθμός των χωρών που έχουν αναγνωρίσει το Κόσοβο να φθάνει τις εβδομήντα τρεις, ανακοίνωσε ο υφυπουργός Εξωτερικών του Κοσόβου, Βλόρα Πετσάνι.




Το Κόσοβο διακήρυξε την ανεξαρτησία του τον Φεβρουάριο του 2008 και έχει αναγνωρισθεί από 73 χώρες, συμπεριλαμβανομένων των ΗΠΑ, και 22 από τις 27 χώρες της Ευρωπαϊκής Ένωσης.



www.kathimerini.gr με πληροφορίες από ΑΠΕ-ΜΠΕ

"ΤΟ ΠΕΤΑΓΜΑ ΤΟΥ ΚΥΚΝΟΥ"

Ειδική παρουσίαση της νέας ταινίας του Νίκου Τζίμα "ΤΟ ΠΕΤΑΓΜΑ ΤΟΥ ΚΥΚΝΟΥ"
από την Πανηπειρωτική Συνομοσπονδία Ελλάδος.

Η Πανηπειρωτική Συνομοσπονδία Ελλάδος, η κορυφαία αποδημική οργάνωση των Ηπειρωτών, στα πλαίσια των δραστηριοτήτων της, παρουσιάζει στους απόδημους Ηπειρώτες τη νέα ταινία του Ηπειρώτη σκηνοθέτη Νίκου Τζίμα «Το πέταγμα του Κύκνου», μια ταινία που γυρίστηκε κατά το μεγαλύτερο μέρος της, στην Ήπειρο.

Ο Ηπειρώτης σκηνοθέτης Νίκος Τζίμας μετά τις ταινίες «Ο άνθρωπος με τα Γαρύφαλλο» « Ο Αστραπόγιαννος» « Τα χρόνια της θύελλας» « Ο Τάφος των εραστών», κ.α., επιστέφει με μια διεθνή συμπαραγωγή γεμάτη δράση και με ένα εντυπωσιακό καστ Ελλήνων και ξένων ηθοποιών.

Το «Πέταγμα του Κύκνου» είναι το πέταγμα της ψυχής στην ελευθερία, στην ομορφιά, στη μαγεία της φύσης και του έρωτα.

Είναι μια αναφορά σε ότι χάνουμε, στη δίνη του σύγχρονου τρόπου ζωής, κάπου ανάμεσα στις συμπληγάδες της καριέρας και της οικονομικής επιτυχίας.

Η ταινία που θα ανέβει την Πέμπτη 20 Ιανουαρίου σε 70 αθηναϊκούς κινηματογράφους και θα έχει «Επίσημη Πρώτη» την Δευτέρα 17 Ιανουαρίου στον κινηματογράφο «ΑΤΤΙΚΟΝ», προσφέρεται ΔΩΡΕΑΝ στους Ηπειρώτες της Αθήνας από την ΠΣΕ, την Κυριακή 16 Ιανουαρίου και ώρα 12 το μεσημέρι, στο κινηματογράφο «ΟΠΕΡΑ» Ακαδημίας και Ιπποκράτους γωνία. Η είσοδος θα είναι ελεύθερη και χωρίς προσκλήσεις.

Το τρέιλερ της ταινίας είναι το παρακάτω.

http://www.theflightoftheswan.com/

Το Γραφείο Τύπου της ΠΣΕ


Σύνοψη


Σαν φοιτητής στο Πολυτεχνείο, ο Αλέξης είναι επαναστάτης, παθιασμένος με τη ζωή, τη φύση, τον έρωτα. Στην πορεία της ζωής του όμως, καταλήγει να γίνει ένα ακόμη “golden boy” μιας πολυεθνικής εταιρίας, ένα γρανάζι στο μηχανισμό που πολεμούσε στο παρελθόν. Έτσι, παρασυρμένος από την επιτυχία, αφήνει πίσω του αξίες, φίλους και την ίδια του την οικογένεια.

Η ζωή του παίρνει τραγική τροπή, όταν η απληστία της εταιρείας στην οποία είναι στέλεχος γίνεται η αιτία για μια μεγάλη οικολογική καταστροφή, με πολλά ανθρώπινα θύματα. Ο Αλέξης συνταράζεται, αντιδρά και γρήγορα έρχεται αντιμέτωπος με τα μεγάλα συμφέροντα. Θέλει να ξαναβρεί όλα όσα έχασε, τη ζωή του... Κι ενώ τριγύρω του εξελίσσεται ένα θρίλερ για την απόδοση ευθυνών, ο Αλέξης νοιώθει παγιδευμένος και σύντομα οδηγείται σε μια αδυσώπητη σύγκρουση.

Το πέταγμα του κύκνου είναι το πέταγμα της ψυχής στην ελευθερία, στην ομορφιά, στη μαγεία της φύσης και του έρωτα. Είναι μια αναφορά σε ό,τι χάνουμε στη δίνη του σύγχρονου τρόπου ζωής, κάπου ανάμεσα στις συμπληγάδες της καριέρας και της οικονομικής επιτυχίας.

ΕΓΩ, Ο ΕΝΒΕΡΗΣ, ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΕΛΛΗΝΙΚΑ...

"Ευχαριστώ πολύ! Εγώ, ο Ενβέρης, δεν ξέρω ελληνικά1. Λυπάμαι που δεν μπόρεσα να μάθω την ωραία ελληνική γλώσσα όταν ήμουν στο σχολείο. Όταν λέω δεν μπόρεσα να μάθω την ελληνική, έχω υπόψη ότι δεν έφτασα να διαβάσω στη γλώσσα τους τον Όμηρο, το Σοφοκλή, τον Αριστοτέλη, το Δημόκριτο, αυτούς τους μεγάλους στοχαστές και φιλόσοφους του αθάνατου ελληνικού πολιτισμού, που πολύ με έχουν προσελκύσει όταν τους έχω διαβάσει στα γαλλικά και αλβανικά.

Τώρα καλά2, θα μιλήσω αλβανικά, γιατί και η αλβανική είναι επίσης ωραία γλώσσα, είναι η γλώσσα του αλβανικού λαού, της κοινής μας πατρίδας, της Λαϊκής Σοσιαλιστικής Δημοκρατίας της Αλβανίας." Πρώτα, επιθυμώ να σας ευχαριστήσω από καρδιάς για τον ερχομό σας εδώ, γιατί πονέσαμε και θέλω να σας βλέπω και να με βλέπετε. Πέρασε πολύς καιρός που δεν σας είχα δει, αλλά με το νου και την καρδιά μου σας θυμόμουν και σας ένιωθα συνεχώς. Έχω παρακολουθήσει με προσοχή τη δουλειά και τις επιτεύξεις όλης της μειονότητας και της επαρχίας Αργυροκάστρου."


 
"Σας συγχαίρω εσάς, Δροπολίτες, για τη διαφύλαξη και την ανάπτυξη των τραγουδιών και των χορών σας, για τις όμορφες ενδυμασίες σας. Να τα φυλάσσετε αυτά γιατί είναι πολύτιμα όχι μόνο για σας, αλλά για όλη τη σοσιαλιστική Αλβανία. Διατηρήστε τη λαογραφία σας, συγκεντρώστε τη και γράψτε τη ελληνικά, μάλιστα να μεταφραστεί και αλβανικά. Έχουμε μειονοτικούς που μπορεί να βοηθήσουν πολύ σ' αυτή την κατεύθυνση, όπως ο Πάνος Τσούκας, τα γραπτά του οποίου μου αρέσουν πολύ, αλλά είναι και άλλοι που μπορούν να γράψουν. Τέτοιοι είναι προπαντός πολλοί από τους δασκάλους της μειονότητας, τους οποίους παρακαλώ να συγκεντρώσουν τις παραδόσεις, τα τραγούδια, τα παραμύθια του λαού της Δρόπολης, να τα γράψουν, γιατί αυτά είναι ένας θησαυρός για όλο το λαό μας. Να γράψουν αυτοί την ιστορία του ηρωικού και αγωνιστή λαού, που εργάστηκε, ενέργησε και έζησε σε αδερφωσύνη με τον αλβανικό λαό. Τις αθλιότητες και τα δεινά που τράβηξε στο παρελθόν πρέπει να τα ξέρουν και τα μικρά παιδιά μας που ζουν σήμερα ευτυχισμένα στο σοσιαλισμό. Να μη ξεχνιούνται αυτά που υποφέρα-νε οι προγονοί μας, αλλά να εκτιμηθεί το έργο τους. Όταν η νέα γενιά βλέπει τα αγαθά του σοσιαλισμού, και αν δεν της πούνε για τα περασμένα, αυτή δε μπορεί να μάθει για το πώς έζησαν, πώς πάλεψαν και πώς υπόφεραν οι προγονοί της. Γι αυτό εμείς πρέπει να λέμε στη νέα γενιά και τα καλά των προγόνων, κατά πρώτο λόγο, αλλά και τα δεινοπαθήματα αυτών των παππούδων και γιαγιάδων, των πατεράδων και των μανάδων."

Δευτέρα 3 Ιανουαρίου 2011

Ο ΤΑΒΟΣ ΚΑΙ ΟΙ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΙ ΤΟΥ ΜΑΒΗ

"Μου τηλεφώνησαν ξανά γύρω στις δέκα το βράδυ και μου είπαν αν ήθελα να πάω κοντά στην εκκλησία του χωριού να μιλήσουμε. Μου φάνηκε περίεργο, αλλά δεν έδωσα σημασία. Επέμενα πάντως να έρθουν στο σπίτι. Δέχτηκαν μάλλον απρόθυμα και μου πρότειναν να πάω να τους πάρω, αν και όποιον να ρωτούσαν θα τους έδειχνε το σπίτι μου, που είναι πολύ κοντά. Ξεκίνησα να πάω ο ίδιος αλλά προθυμοποιήθηκε να τους φέρει ο πατέρας μου.
Αρχίσαμε τη συζήτηση, όμως μου έκανε εντύπωση ο τρόπος με τον οποίο υπέβαλλαν ερωτήσεις δεν έδειχνε να είναι δημοσιογράφοι. Ίσως να είναι άπειροι σκέφτηκα και συνεχίσαμε. Σε κάποια στγμή και ενώ η κουβέντα βρισκόταν σε εξέλιξη  χτύπησε το κινητό του ενός, και μόλις ο άγνωστος που τους κάλεσε έκλεισε, ο ένας δημοσιογράφος είπε σε σάυτόν που ήταν μαζί του: "Πάμε να φύγουμε, τελειώσαμε."
Ενοχλήθηκα και τους ζήτησα να μείνουν λίγο για να ολοκληρώσω το συλλογισμό μου. "Δεν πειράζει, πήραμε αυτό που θάλαμε" απάντησαν και έφυγαν. Η συμπεριφορά τους με ξένισε και μου προκάλεσε απορίες. Αλλά δεν έδωσα συνέχεια."
Έτσι περιγράφει ο Βαγγέλης Τάβος τη συνάντηση που είχε με τους δύο "δημοσιογράφους" απο το Μακεδονικό Πρακτορείο Ειδήσεων που έλαβε χώρα τον Ιούνιο του 1997 στο χωριό Γεωργουτσάτες.

Ενώ ένας από τους δύο συμμετέχοντες  την περιγραφει ως εξης:

"Δεν κρατούσε κανένα παιδί, ούτε φοβηθήκαμε. Θα τους είχαμε καθαρίσει όλους και θα εξαφανιζόμασταν. Η Μερσεντές μας περίμενε στην πλατεία. Δε θα προλαβαινε κανείς να αντιδράσει. Απλώς την κρίσιμη στιγμή μου δόθηκε στο κινητό μου εντολή, να μη γίνει..."
"Απο ποιόν;"
"Από κάποιο πρόσωπο, πολιτικό, στρατιωτικό, δεν έχει σημασία..." 

Πηγή: "Στον αστερισμό του εθνικισμού. Αλβανία και Ελλάδα στη μετά - Χότζα εποχή. Σταύρος Τζίμας, εκδόσεις Επίκεντρο"