Σάββατο 19 Νοεμβρίου 2011

ΦΑΗΛΟΣ.. Ο ΣΥΜΠΑΡΑΣΤΑΤΗΣ ΤΟΥ ΒΟΡΕΙOΗΠΕΙΡΩΤΙΚΟΥ ΕΛΛΗΝΙΣΜΟΥ

«Όποιος διεκδικεί το αλάθητο να προσχωρήσει στον Καθολικισμό και να γίνει Πάπας. Είναι αλήθεια πως η δράση μου από τα 16-17 μου δεν ήταν και δεν είναι στενά κομματική. Ήταν και είναι για την εθνική πολιτική, την συμπαράσταση στον Κυπριακό και Βορειοηπειρωτικό Ελληνισμό, στο Αρμενικό και Κουρδικό Κίνημα. Αγωνιστικές κινητοποιήσεις στο Κολωνάκι, την Μύκονο και την Αράχοβα δεν έχω κάνει, τα τιμολόγια μου είναι πληρωμένα στην ώρα τους, τις τιμές της αγοράς τις γνωρίζω και δεν είμαι πορφυρογέννητος.Δεν παρέλαβα από τον πατέρα μου κανένα πολιτικό τιμάριο, μόνο το παράδειγμα του. Εγώ πάντως στις 4 Οκτωβρίου 2009, όπως και πριν επί χρόνια, ψήφισα Νέα Δημοκρατία και Κώστα Καραμανλή, το οποίο στήριξα και με κείμενα μου προεκλογικά. Κάποιοι άλλοι δεν είμαι σίγουρος και τι ψήφισαν και τι εύχονται».

Αυτη ήταν η απάντηση του στενού φίλου του προέδρου της ΝΔ στην επίθεση που δέχτηκε από τον Κυριάκο Μητσοτάκη ο οποίος ανάμεσα σε όλα τα άλλα δήλωσε στο Βήμα fm για το Φαήλο Κρανιδιώτη «Είναι όψιμος Νεοδημοκράτης. Γνωρίζω τους αγώνες του για τον Οτσαλάν και τον Αραφάτ, όχι όμως και για τη ΝΔ. Γι’ αυτό δεν μπορεί να κάνει υποδείξεις σε εκλεγμένους βουλευτές στη ΝΔ».

Άντε να πάρει την εξουσία ο Αντωνάκης να δουμε και εμείς καμιά άσπρη μέρα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου