Τρίτη 10 Μαΐου 2011

Συνέντευξη του Γκόρου στη Gazeta Shqiptare

Ο Μπολάνος μου έστειλε sms για να μου ευχηθεί



Στην εφημερίδα Gazeta Shqiptare και στο δημοσογράφο Ted Blushi παραχώρησε συνέντευξη  ο νέος δήμαρχος της Χιμάρας.

T.B. Ποιος σας ενημέρωσε για το αποτέλεσμα;

Γ.Γκ. Ημουν ο ίδιος παρών κατα τη διάρκεια της καταμέτρησης, μια διαδικασία που κύλισε ομαλα

T.B. Οι αντίπαλοι σας σας ευχήθηκαν ηια τη νίκη;

Γ.Γκ. Ναι μου ευχήθηκαν

Τ.Β. Και ο κ. Μπολάνος;

Γ.Γκ. Ναι, και αυτός

Τ.Β. Έχετε συναντηθεί μετά την ανακοίνωση των αποτελεσμάτων;

Γ.Γκ. Μου ευχήθηκε με sms, αλλα σκέφτομαι σύντομα να κανονίσω να πιούμε ένα καφέ με όλους τους υποψήφιους και να συζητήσουμε για το αύριο της Χιμάρας.

Τ.Β. Ποιό θεωρείτε το δυνατότερο όπλο σας απέναντι στους άλλους υποψηφίους, ποιος παράγοντας πιστεύεται σας έφερε τη νίκη;

Γ.Γκ. Το ισχυρότερο όπλο μου ήταν η θέση μου πως αυτός που πρέπει να αποφασίζει για το αυριο της Χιμάρας είναι οι ίδιοι οι πολίτες. Ο δήμαρχος είναι μόνο ένα όργανο του δήμου που επιβλέπει, και γιαυτο το λόγο εχω πει πως ο δημος θα λειτουργει 24 ωρες το 24ωρο για το δημότη. Το πρόγραμμα μου για να κάνουμε τη Χιμάρα το κέντρο του αλβανικού τουρισμού, νέες θέσειε εργασίας μέσω γιγαντιαίων επενδύσεων και μια σειρά άλλων υποσχέσεων που συντομα θα γίνουν πραγματικότητα πιστεύω πως μου έδωσαν τη νικη. Κατα τη διαρκεια του προεκλογικού αγώνα απευθύνθηκα προς ολους του Χιμαραιους ανεξαρτητως πολιτικών πεποιθήσεων. Η νικη προέκυψε απο το δικό μου πρόγραμμα αλλα και από τα λάθη που έκανε ο Βασίλης Μπολάνος.

Τ.Β Μπορειτε να μας πειτε ποιες θα ειναι οι ρπωτες ενεργειες σας;

Γ.Γκ. Θα υλοποιήσω όλες τις υποσχέσεις μου. Και μιας και βρισκόμαστε στην εναρξη της τουριστικής σεζον προτεραίοτητα έχει ο τουρισμός. Αλλα στο μυαλό μου υπάρχει και η δημιουργία νεων θέσεων εργασίας και για τους μετανάστες που θέλουν να επιστρέψουν.

Τ.Β. Η Χιμάρα με αφορμή τις αντιαλβανικές δηλώσεις αλλά και τη στάση του Βασίλη Μπολάνου  έχει γινει κατι σαν νηπιαγωγείο εξτρεμιστών, που εχει οδηγήσει σε μια σειρά ατυχήματα με εθνικιστικό φόντο. Πως θα διορθώσετε εσεις αυτή την πλευρά της Χιμάρας που ζημιώθηκε απο το Βασίλη Μπολάνο;
Γ.Γκ. Αποστολή μου ειναι να βελτιώσω και αυτή την όψη της Χιμάρας. Σας εγγυώμαι πως απο δω και στο εξής η Χιμάρα θα πρωταγωνιστεί στον τύπο άλλα και στην τηλεόραση για τη φυσική της ομορφιά, ως ενα καταπληκτικό τουριστικό μέρος που περιμένει επενδυτές και τουρίστες απο όλο τον κοσμο.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου